Telefon do školy.
* Dobrý den, dovolali jste se na automatickou ústřednu naší školy. Pro spojení se správným zaměstnancem si vyslechněte všechny možnosti výběru.
* Chcete-li lhát o tom, proč vaše dítě není přítomno, stiskněte 1.
* Chcete-li se vymlouvat, proč vaše dítě neudělalo domácí úkol, stiskněte 2.
* Chcete-li si stěžovat na to, co děláme, stiskněte 3.
* Chcete-li nadávat zaměstnancům, stiskněte 4.
* Chcete-li se zeptat, proč jste nedostali informace, které vám byly již několikrát písemně zaslány, stiskněte 5.
* Chcete-li, abychom vychovávali vaše dítě za vás, stiskněte 6.
* Chcete-li někoho popadnout, dát mu facku nebo někoho udeřit, stiskněte 7.
* Chcete-li požádat o jiného učitele (letos již potřetí), stiskněte 8.
* Chcete-li si stěžovat na školní dopravu, stiskněte 9.
* Chcete-li si stěžovat na školní obědy, stiskněte 0.
Pokud si uvědomujete, že toto je reálný svět a vaše dítě musí být odpovědné za své chování, práci ve třídě a domácí úkoly, a že není chybou učitele, když vaše dítě neprojevuje žádnou snahu, zavěste a mějte hezký den!
Jestli tohle chcete slyšet v jiném jazyce, přestěhujte se do země, která jím hovoří.
Děkujeme za váš zájem o všeobecné a veřejné vzdělávání.
Přečtěte si také
Dobré způsoby
Během hodiny, ve které se snažila žákům vysvětlit dobré způsoby chování, dala jim učitelka tuto …