Jak odpoví na otázku, kolik je 2 x 2 studenti jednotlivých ročníků matfyzu?
Student 1. ročníku – bez přemýšlení: „4.”
Student 2. ročníku – po chvilce přemýšlení: „4, přesně.”
Student 3. ročníku – vezme kalkulačku, zmáčkne pár tlačítek a odpoví: „4.”
Student 4. ročníku – napíše program se sto řádků, odladí ho, spustí a odpoví: „4.0e+00.”
Student 5. ročníku – navrhne nový programovací jazyk, který je jako stvořený na takové úlohy, implementuje ho, napíše program, spustí ho a odpoví: „4, ale pochybuju, že jsem včera v noci odladil všechny chyby…”
Student před státnicemi – pláče: „Proč si myslíte, že musím znát všechny ty zavšivené konstanty zpaměti!”
Přečtěte si také
Dobré způsoby
Během hodiny, ve které se snažila žákům vysvětlit dobré způsoby chování, dala jim učitelka tuto …