Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ní a řeknete: „Jsem perfektní v posteli.“ To je Direct Marketing.
Jste na večírku s partou přátel a uvidíte nádhernou dívku. Jeden z vašich přátel k ní půjde, ukáže na vás a řekne: „On je perfektní v posteli.“ To je Reklama.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ní a vyžádáte si její telefonní číslo.
Druhý den na to číslo zavoláte a řeknete: „Jsem perfektní v posteli.“ To je Telemarketing.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ní a nabídnete jí drink. Přitom jí upravíte šaty a lehce zavadíte o ňadro. To jsou Public Relations.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Ona k vám přijde a řekne: „Slyšela jsem, že jste perfektní v posteli.“ To je účinek Obchodní známky.
Uvidíte na večírku nádhernou dívku. Jdete k ni a umluvíte ji, aby odešla s vaším přítelem. To je činnost Obchodního zástupce.
Váš přítel ji nedokáže uspokojit a zavolá vás na pomoc. To je Technická podpora prodeje.
Jedete na večírek a cestou si uvědomíte, že ve všech domech v ulici bydlí jistě krásné dívky.
Stoupnete si do prostředku ulice a křičíte: „Jsem perfektní v posteli.“
To je Spam.