Mechanici a piloti

Po každém letu, kdy je letadlo zaparkováno do hangáru, musí pilot vyplnit formulář, kam se píšou závady letadla. Nebo jejich podezření. Mechanici si zprávu od pilotů přečtou, závadu opraví a do formuláře o tom napíší zprávu.

Zapsaný problém: Levá vnitřní pneumatika skoro potřebuje vyměnit.

Řešení: Levá vnitřní pneumatika byla skoro vyměněna.

Problém: Zkušební let byl O.K., ale automatické přistávání bylo velice drsné.

Mechanikova poznámka: Automatické přistávání na tomto letadle není nainstalováno.

Poznámka: Něco je uvolněno v pilotní kabině.

Mechanik: Něco bylo utaženo v pilotní kabině.

Poznámka: Na předním skle jsou mrtví brouci…

Mechanik dopsal: Byli objednáni živí brouci.

Poznámka: Autopilot v poloze „držet výšku“ nechá letadlo klesat 60 m/min.

Mechanik: Tento problém si nemohu předvést na zemi.

Zapsaný problém: Zpod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky, jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem.

Mechanik: Trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.

Zapsaný problém: Třecí zámky způsobují, že se škrticí páčka zastaví.

Mechanik dopsal: Proto tam také jsou.

Zapsaný problém: Motor číslo 3 chybí!

Mechanik: Po krátkém hledání byl motor nalezen na pravém křídle.

Zapsaný problém: Letadlo se za letu chová legračně.

Mechanik: Letadlo bylo napomenuto, aby se polepšilo a létalo vážně.

Zapsaný problém: Cílový radar pobroukává.

Mechanik: Cílový radar byl přeprogramován přidáním písničkových textů.

Zapsaný problém: Myš v pilotní kabině.

Mechanik: Byla namontována kočka.